van den assem .

mohr berries please .

Het familiebedrijf Van den Assem ademt schoenen. Niet geheel verrassend, want een passie voor schoenen hebben ze sinds 1910, lang voordat Carrie Bradshaw ten tonele verscheen. mohr.amsterdam heeft de gehele productie van Berry Magazine, het tweejaarlijks magazine van Van den Assem, op zich genomen: van concept, fotografie, beeldbewerking tot de copy.

Voor de uitgave van lente/zomer 2018 hebben we de identiteit van Van den Assem en de kleurrijke zomercollectie vertaald naar een verfrissend concept, bomvol sterke fotografie en smaakvolle content. Het thema ‘Taste the City’ is terug te vinden in de fotografie, maar ook in de interviews met ‘foodies’, favoriete restaurants van eigenaar Berry van den Assem en een ‘foodtour’ door het dynamische en kleurrijke Amsterdam.

smakelijke vormgeving .

mohr.amsterdam heeft de hele productie voor Berry Magazine verzorgd. De vormgeving van een magazine is heel belangrijk om het DNA van een merk, het thema van een collectie en de beoogde uitstraling samen te laten komen. Voor Berry Magazine hebben we daarom gekozen voor strakke, stijlvolle en hier en daar wat speelse elementen. Zo laten we bijvoorbeeld diagonale lijnen als abstracte weergave van een zebrapad, als link naar het stadse thema terugkomen.