oger .

een sophisticated productie voor het OGER magazine .

persoonlijke identiteit .

Als je aan Italiaans maatwerk voor mannen op het allerhoogste niveau denkt, kom je al snel uit bij OGER. Oger Lusink richtte het familiebedrijf op in 1989 en heeft vanaf het prille begin de persoonlijke service voor de klant hoog in het vaandel staan. Een persoonlijke identiteit op maat, voor elke leeftijd.

van brainstorm tot productie .

Kleren maken de man en kleren bepalen voor ons ook de insteek van het OGER Magazine. Het uitgangspunt voor het ontwikkelen van een totaalconcept is de collectie van OGER voor het komend seizoen. Van concept tot ontwerp tot copy, en uiteraard de fotografie: het gehele magazine is een productie van mohr.amsterdam.

oog voor branding .

Samen met OGER werken we aan een passende visuele identiteit die helder naar voren komt in het magazine en zal doorlopen in de volgende nummers. Beeldstrategie en consistente vormgeving zorgen voor een herkenbare visuele identiteit door het hele magazine. De vormgevers van mohr.amsterdam bewaken de identiteit van OGER door steeds weer te kijken of bepaalde keuzes in vormgeving passen in lijn met de andere OGER magazines. Niet alleen beeld, maar ook typografie, terugkerende reportages en rubrieken spelen hierbij een rol.

an image
says it all .

Een goede voorbereiding is het halve werk, dus checken wij vooraf altijd de locatie, zodat de fotografie op de dag zelf soepel loopt. Ook denken we goed na over hoe we de stills aantrekkelijk kunnen schieten. En niet zonder resultaat: klanten van OGER komen letterlijk met het OGER magazine in de hand naar de winkel om dat ene gecombineerde setje te kopen.

copy to remember .

Onze copywriter is al vanaf de conceptfase betrokken om mee te denken over de content van het magazine. Naast informatieve productteksten staan er ook interessante interviews met de familie Lusink in én een column van bestsellerauteur Tommy Wieringa, een graag geziene klant in de Amsterdamse OGER-store.