blijdesteijn .

rebranding blijdesteijn: eigentijds en eigen .

Modehuis Blijdesteijn heeft als familiebedrijf kwaliteit en service als belangrijkste waarden. Inmiddels staat de 6generatie aan het roer – ze bestaan al sinds 1833 – en is het bedrijf uitgegroeid tot een vooraanstaand en vertrouwd modehuis met 220 exclusieve kledingmerken voor zowel vrouwen als mannen.

traditie x tijdsgeest .

Blijdesteijn vroeg mohr.amsterdam om een vernieuwend maar vertrouwd concept te ontwikkelen voor alle communicatie uitingen van Blijdesteijn, dat aansluit op het DNA van het bedrijf en de huidige tijdsgeest. Voor dit concept namen wij onder meer de huisstijlkleuren en de vormgeving onder handen, en vertaalden de kleuraccenten van het seizoen door naar alle uitingen van communicatie en visuele campagnes. Het resultaat: herkenbaarheid en een duidelijke imagosfeer in lijn met de trends van het seizoen en de collectie. Het geheel oogt fris, optimistisch en toegankelijk en is door de details heel herkenbaar.

van advertentiefolder naar magazine .

Daarnaast was er ook de vraag om het huidige magazine meer body te geven: niet alleen plaatjes, maar ook interessante content. Door een index toe te voegen, de familie Blijdesteijn te featuren met hun favoriete kledingstukken, een personal shopper te interviewen en de pagina’s speels op te maken, werd het ineens een aantrekkelijk magazine. Voor het nieuwe seizoen gaat mohr.amsterdam ook aan de slag met de online activiteiten van Blijdesteijn.