kleertjes .

commercial .

mohr.amsterdam draagt al jaren zorg voor het gehele fotografietraject van kleertjes.com: van concept tot uitvoering. Dit gestyleerde en modische imago is ook te zien in de TV-commercial van kleertjes.com!

Het doel om crossmediaal een herkenbaar kleertjes.com DNA te communiceren, wordt hiermee absoluut nagestreefd. mohr.amsterdam ontwikkelde voor het middenstuk van de commercial; het concept, het storyboard, de decors en de gehele productie.

Middels de boodschap ‘Wat trek jij ze morgen aan?’ wil kleertjes.com drukke ouders een handje helpen door aanbod van kleding van topmerken voor de leeftijd 0-16 jaar.

De gestyleerde ton-sur-ton decors, generieke- en modische props én niet te vergeten de speelse animaties, laten de kleding in de commercial nóg beter tot hun recht komen.

zinderende fotografie voor kleertjes.com .

kleertjes.com is een van de grootste online winkels van Nederland in merkkleding en schoenen voor baby’s en kinderen. mohr.amsterdam draagt zorg voor het gehele fotografietraject en de tv-commercial van kleertjes.com: van concept tot uitvoering.

conceptueel sterk .

Aan de hand van de collectie van kleertjes.com bedenken we vaak drie hoofdthema’s per seizoen die de rode draad zijn voor de shoot, zoals submarine, milkshake motel en key west. We bouwen aan een herkenbaar kleertjes.com DNA door abstracte props en decors te gebruiken, gemaakt van foam en hout.

Onze eigen decorbouwers en stylistes gaan op basis van het concept aan de slag met het ontwikkelen van het decor en props (attributen). Is er behoefte aan een grote haai? Dan schetst onze art-director de haai en printen we die haai om deze tot slot te bevestigen op foam.