Food = lifestyle, food = fashion en food = identity .

De welbekende dieetslogan ‘je bent wat je eet’ is niet eerder zo aan de hand geweest als op dit moment. Food is een identiteit geworden, je lievelingseten is je visitekaartje. Want, ben je een pizza-, burger-, pasta-, salad- or vegan kinda person? De keuzes die we maken met wat we juist wel en niet in onze mond stoppen, doen we bewust en dragen we uit: in een gesprek en vooral op Instagram: #foodstagram. Food is daar niet alleen meer voor de mond, maar ook voor het oog. Het moet er mooi, tasty en jaloersmakend uitzien, om van te watertanden! Maar food is vooral ook een totaalplaatje, want het recept moet kloppen, evenals de ingrediënten en de bereidingswijze. En dat totale plaatje is terug te zien in ons foodportfolio Food Creation.

Food Creation laat zien dat Total Creation en mohr.amsterdam food uiterst serieus nemen. Net als een chef hebben we Food Creation gemaakt met veel passie, creativiteit, liefde, bezieling en genot. En we hebben de ingrediënten – concept, branding, vormgeving, fotografie en copy – met zorg uitgekozen en bereid. Daar zijn we drie dagen mee bezig geweest, waarvan een dag op locatie en twee dagen in de studio. Al onze creatieven zijn ingezet en hebben zich uitgesloofd om er iets lekkers van te maken. En niet alleen met visueel resultaat, de hele studio rook naar een bijzondere combinatie van hotdogs en pancakes.

Food Creation is een bundeling van eerdere (food)opdrachten en van eigen werk dat we voor dit project hebben gemaakt. Het is opgebouwd uit drie uiteenlopende thema’s – Magische Moederdag, Wereldse Worstjes en Lila-Lemonade – en voor elk thema hebben we een concept bedacht, beeld geschoten (packshots, sfeer- en modelfotografie) én een sfeervideo gemaakt. Het resultaat zouden we zelf omschrijven als compact, smaakvol, fris en kleurrijk met een échte modische mohr twist.

Want a taste?